lørdag 24. mai 2008

Spira - svensk produsent av stoffer. Masse lekkert

Har ikke funnet ut av om de har noen butikker i Norge enda, og ikke ser det ut til at de har noen internettbutikk heller. Men når jeg får bestemt meg hva vi vil ha så tror jeg at jeg sender dem en epost. Soverommet vårt skal pusses opp. Det er et veldig lite rom i kjelleren vår, så det skal være stort sett hvite vegger. Men noen farger må til. Enten i form av tekstiler eller tapet.

På grunn av plassen så har jeg lyst på de avlange overskapene fra Ikea over senga. Kanskje med en tapet bak på den veggen?

Her er noen av de stoffene jeg har sett på inne på Spira




Denne enten som et hodegjerde (da uten skap hengende der) Eller en litt smalere utgave (kappe grenene) som 'bilde' på motstående vegg. Da med gardiner og sengeklær i nogenlunde samme farger.

Enten det eller så har jeg lyst på et hvitt rom med røde innslag

Ingen kommentarer: